woensdag 5 juli 2017

D66 is ‘trots op Oss’

De laatste tijd wordt er veel gemopperd over het feit dat er niet zo veel te doen is in Oss.

D66 is blij met de column van Rachel Suppers in het Brabants Dagblad van 28 juni.  In haar column geeft zij helder en duidelijk aan welke activiteiten en evenementen er zoal zijn. En dat zijn er erg veel…..daar komt bij dat Rachel nog lang niet alles opnoemt.  In de kerndorpen en diverse wijken van Oss worden vele activiteiten opgezet, kleinschalig en dichtbij de inwoners. Teveel om op te noemen. En denk ook eens aan al die sportactiviteiten. Oss bruist.
Vooral wil D66 al die vrijwilligers bedanken die deze evenementen mogelijk maken. Kortom….ga door beste inwoner van de gemeente Oss. Onze steun hebben jullie!

Wij doen een voorstel:
In de gemeente Oss zou EEN in plaats van vijf ‘ UIT in Oss’ -website zeer nuttig zijn. Een website waarbij alle activiteiten gebundeld worden. Dus ook de activiteiten in de kerndorpen.
Een website waarbij de inwoner of toerist in één blik kan zien wat er in een weekend of ander moment te doen is. En ja….dit zou dan wel weer door een professional gedaan moeten worden!
D66 pleit hier al jaren voor.